از کجا لوازم تحریر عمده بخرم؟ [معرفی 10 فروشگاه برتر لوازم تحریر عمده زمستان 1402]

بازدید: 4,181 بازدید

سوالی که همیشه برای فروشندگان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار پیش می‌آید، این است که از کجا لوازم‌التحریر عمده بخرم؟ خیلی از مغازه دارها و فروشگاهایی که لوازم تحریر میفروشن برای تامین جنس مورد نیاز خود باید ساعت ها وقت خود را در ترافیک شهرها و بحث کردن با فروشندگان بگذرونن ولی ما تو این مقاله قصد داریم 10 تا از فروشگاه برتری که لوازم تحریر را به صورت عمده پخش میکنند را به شما معرفی کنیم تا با چند تا کلیک ساده محصول مورد نیاز خود را تامین کنید.

1- فروشگاه پخش لوازم تحریر جورچین

لوازم تحریر عمده جورچین
لوازم تحریر عمده جورچین

عمده فروشی لوازم تحریر جورچین را میتوان یکی از بزرگترین پخش کننده های لوازم تحریر و نوشت افزار در ایران معرفی کرد  .پخش لوازم التحریر جورچین کار خود را از سال ۱۳۸۹با هدف پخش عمده لوازم تحریر آغاز کرد و با قدمت ۱۲ساله توانست حوزه کاری خود را افزایش بدهد و همزمان بصورت قوی در دو حوزه لوازم التحریر و اسباب بازی فعالیت کند.جورچین به منظور راحتی شما همکاران و فروشگاه داران سایت اینترنتی خود را راه اندازی کرده است تا بتوانید با چند کلیک ساده خرید بدون اینکه مغازه خود را تعطیل کنید و خستگی و شلوغی بازار را تحمل کنید ،خرید خود را انجام دهید.اما اگر خواهان خرید حضوری هم باشید می توانید برای خربد عمده لوازم تحریر از بازار تهران به آدرس فیزیکی جورچین مراجعه کنید.

پخش جورچین همواره در تلاش است که با کمترین قیمت ،با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما فروشگاه داران قرار دهد

ویژگی های پخش جورچین

  • پشتیبانی قوی
  • تنوع بیش از۱۰۰۰محصول
  • ارزان ترین قیمت محصولات در بازار
  • ارسال محصولات در سریع ترین زمان ممکن
  • فروش اقساطی برای فروشگاه دارانی که عضو باشگاه مشتریان جورچین هستند

آدرس سایت : جورچین

آدرس : تهران،خیابان مصطفی خمینی،پشت پمپ بنزین کوچه جاویدی،پلاک 12

شماره تلفن :  09120601325

2- فروشگاه تحریر محمد

تحریر محمد خرید عمده لوازم التحریر

نوشت افزار محمد یکی از بزرگترین پخش کننده های لوازم التحریر بصورت عمده میباشد .تحریر محمد با تجربه 20 ساله در زمینه پخش و توزیع لوازم اداری و لوازم التحریر در بازارتهران، وب سایت خود را برای سهولت در خرید مشتریانش راه اندازی کرده است تاآن‌ها را از دغدغه یک خرید سنتی پردردسر رها و به یک خرید اینترنتی راحت، بی‌دردسر و به‌صرفه دعوت کند. تحریر محمد با ارائه محصولات اداری و انواع لوازم التحریر مانند دفتر و کاغذ،مداد رنگی،خودکار و…شرایط بهتری را برای خرید عمده لوازم اداری برای ادارات دولتی، سازمان‌ها و مدارس فراهم کرده است.

آدرس سایت : پخش عمده لوازم التحریر تحریر محمد

آدرس: بازار بزرگ تهران کوچه مسجد جامع پاساژ مشترک طبقه 1 پلاک 7

3- فروشگاه لوازم تحریر عمده آوای مهر

پخش عمده لوازم تحریر آوای مهر
پخش عمده لوازم تحریر آوای مهر

یک فروشگاه در حوزه‌ی تولید و توزیع لوازم‌التحریر ایرانی  که همراه با کادری مجرّب و پاسخگو، ایجاد آرامش در امر تـأمین نوشت‌افزار را مأموریت خود می‌داند. در همین راستا طراحی و تولید کالاهای باکیفیت و مرغوب؛ و سهولت در رساندن این محصولات به فروشندگان لوازم‌التحریر را سرلوحه کار خود قرار داده است. به‌این‌ترتیب تمام تلاش آوای مهر معطوف به این است که “توزیع آرامش در تأمین” را بر سه پایه:

  1.  آرامش در محصولات
  2.  آرامش در انتخاب
  3.  آرامش در دریافت برای مشتریان

آدرس سایت : آوای مهر

آدرس : کرج – بلوار شهیدچمران – مجتمع تجاری اداری البرز بل سنتر – واحد ۴۰۲

شماره تلفن : ۳۳۴۱۱۴۱۰


4- تحریر عمده

پخش عمده لوازم تحریر تحریرعمده
لوازم تحریر عمده در اصفهان

یکی دیگر از فروشگاه های فروش عمده لوازم تحریر،تحریر عمده است. تحریر عمده به عنوان یکی از وب سایت های کارآمد در زمینه فروش و پخش عمده لوازم التحریر،نوشت افزار در اصفهان و ایران است.

هدف این مجموعه ارائه ی خدمات آنلاین، ارزان و بهینه در زمینه فروش لوازم التحریر عمده به سرتاسر ایران است.

آنچه باعث شده تا هر روزه به مشتریان تحریر عمده افزوده شود،قیمت های ارزان و منصفانه،ارسال سریع،عمل به تعهدات و ارائه ی حجم متنوعی از لوازم التحریر و نوشت افزار دانش آموزی، دانشجویی, لوازم اداری و بایگانی و لوازم مهدکودک می باشد.

آدرس سایت : تحریر عمده

شماره تلفن : ۰۳۱۳۲۲۴۷۴۴۲

آدرس : اصفهان – خیابان حکیم – کوچه بازارچه نو غربی – پلاک ۴۳


5- پژانو

لوازم تحریر عمده فروشی پژانو
لوازم تحریر عمده فروشی پژانو

فروشگاه اینترنتی تولید و توزیع نوشت‌افزار پژانو در سال 1399 به‌منظور حل مشکلات و مسائل فروشگاه داران، ادارات، سازمان‌ها، مدارس و نمایشگاه‌های فروش لوازم‌التحریر در امر تهیه عمده نوشت‌افزار تأسیس شد شاید برای همه شما اتفاق افتاده باشد که برای تهیه محصولات مدنظرتان مجبور باشید چندین ساعت فروشگاه خود را تعطیل و یا محل کار خود را ترک کنید و به بازار تشریف ببرید. قطعاً شلوغی بازار، عدم شفافیت قیمتی، کرایه‌های زیاد، خستگی و از همه مهم‌تر بی اعصابی یکسری از مغازه‌داران بازار را تحمل‌کنید. اما شما به‌راحتی می‌توانید با نشستن در مغازه و محل کار با چند کلیک ساده به سایت پژانو سر بزنید و به‌راحتی لیست محصولات انواع نوشت‌افزار مداد، مداد رنگی، خودکار ،ماژیک، دفتر و انواع لوازم اداری را به همراه قیمت ملاحظه کرده و محصولات مدنظر از هر برند را به‌راحتی به سبد خرید اضافه کرده و به‌راحتی خرید عمده محصولات مدنظرتان رو انجام بدید.

آدرس سایت: پژانو

شماره تلفن: 02133411420

آدرس: شهرری، شهرک علایین، خیابان میثم‌جنوبی، کوچه توحید، پلاک۲۰


6- رامین تحریر

پخش عمده لوازم تحریر
عمده فروشی رامین تحریر

رامین تحریر ، فروشگاه آنلاین لوازم التحریر و نوشت افزار عمده با امکان ارائه خدمات در سرتاسر کشور می باشد. هدف این مجموعه، فروش عمده لوازم التحریر و نوشت افزار ارزان قیمت با امکان ارسال به سرتاسر کشور می باشد. قیمت گذاری منصفانه هدف اصلی تیم رامین تحریر بوده و رضایت شما مشتریان عزیز اولویت این مجموعه کاری است. با امکانات در نظر گرفته شده.

آدرس سایت: رامین تحریر

شماره تلفن: 02155800960

آدرس: تهران-خیابان 15 خرداد – بازار آهنگران – کوچه مسجد جامع – پاساژ مشترک – طبقه اول – پلاک 36


7- بدر ایران

فروشگاه عمده لوازم تحریر بدر ایران
لوازم تحریر عمده درتبریز

بدر ایران در قطب تولید لوازم التحریر کشور واقع شده است که سبب ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان شده است. این مجموعه خود نیز از سه بخش تولید، خدمات چاپ صنعتی و فروشگاه آنلاین تشکیل شده است.انواع لوازم‌التحریر دانش‌آموزی و وسایل مورد نیاز هنرمندان در این سایت فراهم شده است. علاوه بر این دانش‌آموزان، معلمان، کارمندان اداری و علاقه‌مندان به نوشت افزار نیز با مراجعه به سایت می‌توانند اقلام مد نظر خود را تهیه کنند. عاملی که بدرایران را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تمام مشتریان تبدیل می‌کند وجود تخفیف برای خریدهای عمده است. قیمت هر کالا با افزایش تعداد سفارش کاهش می‌یابد و تجربه‌ای خوب از خرید به جا می‌گذارد. شایان ذکر است که بدرایران اصل حفظ کیفیت در کنار ارائه قیمت مناسب را همواره رعایت کرده است. خرید از بدر ایران باعث می‌شود سفارش خود را بدون خروج از محل کار و صرف زمان اضافه انجام دهید.

آدرس سایت: بدر ایران

شماره تلفن: 04135264284

آدرس: تبریز، میدان ساعت، ساختمان صبا، واحد ۳


8- تحریر آما

پخش عمده تحریر آما
لوازم تحریر عمده درمشهد

کالای تحریر آما از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت در حوزه لوازم التحریر نموده است. که از سال ۱۳۸۷ وارد حوزه توزیع و پخش تحریر به صورت حرفه ای شده است و هم اکنون در سطح ایران مشغول به توزیع لوازم التحریر می باشد.

این مجموعه با توجه به نیاز جامعه و کشور و در راستای حمایت از کالاهای ایرانی وارد حوزه تولید لوازم التحریر از سال ۱۳۸۵ شده است، که تولیدات این مجموعه با طرح های مورد پسند جامعه و بسته بندی زیبا و حرفه ای با قیمت های مناسب می باشد.

آدرس سایت: تحریر آما

شماره تلفن: ۰۹۰۲۸۸۲۷۶۹۴

آدرس: مشهد ، قاسم آباد ، حجاب ۲۲ ، مجتمع ورزشی شهید ساجدی – سوله سمت چپ


9- پرشین خورشید تهران

لوازم تحریر عمده در کرج

پرشین خورشید تهران یکی از مجموعه های خوب در پخش عمده لوازم تحریر عمده در تهران و کرج به حساب می آید.مجموعه پرشین خورشید تهران، با ایجاد فضای آنلاین جهت تامین اقلام مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، این امکان را به شما میدهد تا لیست خرید خود را بصورت آنلاین تهیه نمائید.

آدرس سایت: پرشین خورشید تهران

شماره تلفن: 09123267096

آدرس: کرج باغستان غربی لاله پنجم غربی اولین واحد تجاری جنب ثامن 1

آدرس 2: بازار بزرگ تهران کوچه مسجد جامع پاساژ کاغذ تحریر طبقه دوم پلاک 69


10- تحریر 20

لوازم التحریر عمده
لوازم تحریر عمده در اصفهان

تحریر 20 به عنوان فروشگاه آنلاین و تخصصی لوازم التحریر، نوشت افزار، لوازم اداری و ملزومات مورد نیاز مهدها و مدارس، سعی نموده تا با ارائه محصولات با کیفیت با پایینترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما دانش آموزان، دانشجویان و اولیای گرامی تحویل میدهد اما یک سری قوانین در خرید عمده لوازم تحریر تعیین کرده که لازم است شما قبل از خرید این قوانین را مطالعه کنید.

آدرس سایت: تحریر20

شماره تلفن: 03132371392

آدرس:اصفهان – خیابان آیت الله کاشانی شمالی – ابتدای کوچه 21. دفتر پشتیبانی وب سایت تحریر20

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم معتبرترین فروشگاه های فروش عمده لوازم تحریر را به شما معرفی کنیم،شما میتوانی با توجه به معیار های هر کدام از فروشگاه ها از هر کدام که میخواهید خرید کنید یادتان باشد که تنوع محصولی،قیمت،پشتیبانی سریع،امن بودن بهترین معیار برای خرید محصول است که همه ی این ویژگی هارا پخش جورچین دارد.

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

15 پاسخ به “از کجا لوازم تحریر عمده بخرم؟ [معرفی 10 فروشگاه برتر لوازم تحریر عمده زمستان 1402]”

  1. سلام
    جفت سایت ها جورچین و آوای مهر خیلی خوب دارن تو این حوزه کار میکنن هر کدوم مشتری های خاص خودشون رو دارن من خودم جورچین رو پیشنهاد میکنم چون خیلی محصولات متنوعی دارن

  2. سلام .ممنون
    ولی برای خرید عمده چطوری می تونیم اعتماد کنیم به سایت
    و اینکه محصول مون رو می فرسته واقعا؟
    أیا همون کیفیت رو خواهد داشت؟

    1. سلام عزیزم
      شما می تونید قبل از اینکه محصولات زیادی خریداری کنید .ابتدا بصورت خیلی کم خریداری کنید و بعد از نتیجه مطلوب ،خرید عمده لوازم التحریر را بافاکتورهای طولانی تر انجام دهید.
      و همچنین کیفیت لوازم التحریر بر اساس برندهایی که انتخاب می کنید واضح است و قبل از خرید هم می توانید با مشاورین این فروشگاه ها در ارتباط باشید.

      1. ببخشید اگر محصولاتی که میخریم بصورت آسیب دیده تحویل شد مثلا کاغذکادو یا هر وسیله‌ای که خراب یا شکسته باشد یا اصلی نباشد، میشود مرجوع کرد؟
        و اینکه میشود بخشی از مبلغ را پس از تحویل پرداخت کرد یا فقط تصفیه کامله

        1. سلام وقت بخیر
          فقط با تسویه کامل انجام می شود
          برای مرجوع هم باید با شماره09120601325 تماس بگیرید تا راهنمایی کنند

    2. یه چیزی که هست در خرید اینترنتی همیشه عکس هایی که گذاشته میشه از جنس زیباتر و بهتر نمایش داده میشه و حضوری بهتر جواب میده چون تجربه من به من ثابت کرده فقط حضوری تا دو سه مرحله بعد اینترنتی

      1. سلام حق با شما هست ولی در پخش جورجین عکس ها معمولا با گوشی گرفته می شودو بدون ادیت قرارداده می شود. و در لوازم التحریر معمولا برندها و کیفیت ها رو مغازه دارها می شناسندو بر این اساس خرید می کنند.

  3. واقعا سایت جورچین محصولات متنوعی داره و قیمتش نسبت به جاهای دیگه مناسب تر هست

    1. بله
      پخش لوازم تحریر جورچین تمام تلاش خود را کرده تا محصولات متنوعی را فراهم اورد و شما برای خرید عمده لوازم تحریر این مشکل را نداشته باشید که ساعت ها در بازار برای جوری جنس بچرخید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت